Από μια πρόσφατε έρευνα (2014) έχουμε το εξής αποτέλεσμα…
Only 48% of searches result in an organic click. The remaining 52% click on pay per click ads, or leave the search engine results page without clicking on a listing.
Φυσικά και δεν πρέπει να σταματήσετε το SEO του site σας, απλά να μην μπερδεύουμε και τον κόσμο, λέγoντας τους ανακρίβειες!
Θα συμφωνήσω με το άρθρο, τα ποσοστά μάλιστα ίσως είναι και μεγαλύτερα υπερ των Google ads. Αυτό είναι κατανοητό, το κύριο έσοδο της Google προέρχεται από τις διαφημίσεις και είναι κατανοητό ότι θέλει να στρέψει τις επιχειρήσεις προς αυτό τον τρόπο προβολής. Από την άλλη τα οργανικά αποτελέσματα της Google θεωρούνται πιο αξιόπιστα. Θα είχε ενδιαφέρον λοιπόν να βλέπαμε και το ποσοστό των πωλήσεων που προέρχονται από τον ίδιο αριθμό clicks από διαφημίσεις και οργαννικά αποτελέσματα.
Κι εγώ θα συμφωνήσω μαζί σου. Η έρευνα που προτείνεις θα είχε ιδιαίτερο ενδιαφέρον.