Γιατί δεν εμπιστεύομαι το PayPal πλέον – Why I don’t trust Paypal anymore

Θα γράψω το συγκεκριμένο ποστ και στα Ελληνικά και στα Αγγλικά, γιατί θέλω να το διαβάσει όσο περισσότερος κόσμος γίνεται και να πάρει μια ιδέα για το τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στη αγορά.

I will write this post in both Greek and English because I want as many people as possible to read it and get an idea of ​​what is happening in the market right now.

Ελληνικά

Όλα ξεκίνησαν μερικούς μήνες πριν, όταν ακόμα πάλευα με την Ελληνική γραφειοκρατία για να ξεκινήσω ένα ηλεκτρονικό κατάστημα…νόμιμο! Είχα φτάσει στο σημείο που μου έλειπαν λίγα έντυπα ακόμα, και ήθελα να κλείσω και το κομμάτι του εμπορεύματος, όποτε σκέφτηκα το κατάστημα να είναι dropshipping και να συνεργαστώ με το Banggood που έτσι κι αλλιώς χρησιμοποιώ για χρόνια τώρα.

Το Banggood έχει ένα δικό του API, το οποίο όμως δεν είναι και τόσο καλό και μόλις είχα μάθει ότι το Shopmaster, ένα εργαλείο που συνδέει το site σου με το Banggood, και ήταν ότι καλύτερο υπήρχε, είχε μόλις κλείσει. Χρόνος για να φτιάξω κάτι μόνος μου δεν υπήρχε (μελλοντικά είδα βέβαια, ότι αν το είχα κάνει μόνος μου, θα είχα τελειώσει τώρα). Έπρεπε λοιπόν να βρω ένα άλλο εργαλείο ή να το κάνω χειροκίνητα μέσω csv αρχείων κτλ κτλ.

Ψάχνοντας, ανακάλυψα ότι ΔΕΝ υπάρχει τίποτα εκεί έξω που να κάνει την ίδια ή έστω παρόμοια δουλειά με το Shopmaster! Όλα είχαν προβλήματα ή όλα απλά έταζαν πράγματα, τα οποία δεν υποστήριζαν. Τι έκπληξη! Στο internet και να υπάρχει αυτό το θέμα? 😒

Αφού δοκίμασα μερικά, βρήκα ένα νέο που είχε βγει κι έδειχνε αρκετά καλό, το ALI2WOO. Εταιρία κινέζο-κατάσταση, με διάφορα άλλα Plugins και για την δική μου ανάγκη, πληρούσε τις προυποθέσεις, ενώ είχε μια free έκδοση, την οποία δοκίμασα και ήταν περιέργως καλή! Δεν ήταν σούπερ, είχε πρόβληματα, αλλά λειτουργούσε.

Όπως ήταν φυσικό, επειδή ήταν δωρέαν, του έλειπαν λειτουργίες, οι οποίες ενεργοποιούνταν όταν αγόραζες την “Pro” έκδοση. Οπότε, το έκανα…€52.87, μέσω Paypal κι ο θεός βοηθός!

Πληρωμή μέσω PayPal

Εδώ θα κάνω μια μικρή παρένθεση και θα πω ότι χρησιμοποιώ το Paypal σχεδόν για όλες τις αγορές μου, γιατί μου παρέχει μια ασφάλεια, ώστε αν συμβεί κάτι, να μην χάσω τα χρήματα μου…τουλάχιστον έτσι πίστευα. Μέχρι τώρα όσες φορές έχω χρησιμοποιήσει την λειτουργία dispute, δηλαδή “καταγγελία της αγοράς”, είτε για κακό προϊόν, είτε για μη αποστολή προϊόντος, είτε για λάθος απόστολή κτλ, δεν έχω κανένα παράπονο, έχω ξανά πάρει τα χρήματα μου πίσω.

Πολλές φορές έχω χρησιμοποιήσει την “καταγγελία” και για να “απειλήσω” τον εκάστοτε πωλητή, και πάντα μου έχει βγει σε καλό…μέχρι σήμερα.

Τονίζω το έξης: ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ δεν πάω να κοροΐδεψω κανενά και ΠΑΝΤΑ αν κάνω κάποια τέτοια κίνηση, την κάνω μόνο και μόνο γιατί ξέρω ότι έχω δίκιο και ο πωλητής άδικο.

Το Plugin

Εγκαθιστώ λοιπόν το plugin κι αρχίζω να το ρυθμίζω. Ενεργοποιώ ένα προϊόν για τέστ και περιμένω για να ανανεώσει μόνο του τιμή και ποσότητα μέσω Banggood API. Τζίφος…Ενώ στο Banggood το προϊον είχει μειώσει ποσότητα κι αυξήσει τιμή, στο site μου σιγή ιχθύος!

Ανοίγω λοιπόν ticket να ενημέρωσω τους developer κι εκεί ξεκίνησε μια ιστορία 2 περίπου μηνών, η οποία είναι διαθέσιμη εδώ για όποιον θέλει να τη διαβάσει, αλλά και μια συνομιλία που δεν έβγαζε κανένα αποτέλεσμα. Το μόνο που μου έλεγαν είναι ότι φταίει o λογαριασμός μου στο Banggood με τους οποίους μίλησα (εδώ υπάρχει η συνομιλία) και με ενημέρωσαν ότι όλα είναι ΟΚ με το λογαριασμό μου. Μέχρι και πρόσβαση στο WordPress τους έδωσα, όπου μου επιβεβαίωσαν ότι υπάρχει πρόβλημα με το plugin!

Μην βρίσκωντας άκρη λοιπόν, ζήτησα τα χρήματα μου πίσω. Κι εδώ ξεκινάει το παραμύθι μας…

Η επιστροφή, η εταιρεία, η δωροδοκία

Ζητάω τα χρήματα μου πίσω, από την ALI2WOO, κι αυτοί φυσικά μου αρνήθηκαν, με την αιτιολογία ότι φταίω εγώ (ο λογαριασμός μου στο Banggood τέλος πάντων). Πηγαίνω στο Paypal, στο λογαριασμό μου κι ανοίγω ένα dispute, μια καταγγελία στα Ελληνικά. Εκεί ανακαλύπτω ότι με φέρνουν σε επαφή, με μια εταρεία για το θέμα, η οποία όμως δεν ήταν η ALI2WOO, αλλά η VERIFONE!

Και κάπου εδώ, ξεκινάει η κόλαση για μένα. Η VERIFONE, είναι μια μεγάλη εταιρεία, γνωστή στο χώρο, η οποία ασχολείται με χρηματο-οικονομικά θέματα και προσφέρει υπηρεσίες online πληρωμής σε πωλητές. Κάτι σαν το PayPal των πωλητών (αστεία το λέω, αλλά ταιριάζει στην περίπτωση μου). Η VERIFONE λοιπόν, μου απαντάει πολύ σωστά, ότι η πληρωμή είναι ολοκληρωμένη, γιατί απλά το προϊόν έχει παραδοθεί σε ηλεκτρονική μορφή. Κι εδώ κάπου, αποφασίζω να επισπεύσω την διαδικασία, μην μπορώντας φυσικά να απευθυνθώ στην εν λόγο εταρεία και να ζητήσω από το Paypal να επέμβει. Τους στέλνω ότι αποδείξεις έχω και τους λέω ότι αν χρειαστούν κάτι άλλο, μου το ζητάνε.

Μετά από κάμποσο καιρό, επικοινωνεί μαζί μου το Paypal, το οποίο παρεπιπτώντος έχει μειώσει αισθητά το προσωπικό του, και μου ζητάει επιπλέον στοιχεία. Βάζω ακόμα μερικές συνομιλίες με την ALI2WOO, και τα στέλνω. Σε 2 μέρες μου λένε, ότι έχουν αρνηθεί την καταγγελία μου. Ο λόγος; “Το προϊόν έχει παραδοθεί στον αγοραστή”!

Ανοιγώ λοιπόν μια συνομιλία με το PayPal, και εξηγώ ότι δεν ψεύδομαι, το προϊόν, έχει όντως παραδοθεί, απλά δεν λειτουργεί! Έχω δηλαδή πληρώσει για κάτι που δεν λειτουργεί. Επίσης, αναφέρω ότι μπορώ να το αποδείξω με όποιο τρόπο θέλουν, ακόμα και να τους δώσω πρόσβαση στο ηλεκτρονικό μου κατάστημα κι αν έχουν τέτοιου είδους ομάδα, να το εξετάσουν σε βάθος! Η απάντηση που μου δόθηκε, πραγματικά με άφησε άφωνο! “Θα σας πιστώσουμε το λογαριασμό σας με €30, για να μείωσετε τη χασούρα σας, αν κλείσετε τώρα την συνομιλία αυτή!“. Σκέφτομαι, δωροδοκία;! Από το Paypal; Γιατί; Τη συζήτηση θα την βρείτε εδώ κι εδώ.

Δεν δέχθηκα φυσικά και πίστεψα ότι θα βρω το δίκιο μου και τους ενημέρωσα ότι έχω πολύ δυνατές αποδείξεις! Μου είπαν ότι ΟΚ, θα ξανά στείλουν το ζήτημα, αν και είναι τελειώμενη υπόθεση. Γιατί άραγε;
Όντως 2 μέρες μετά, μου απάντησαν με την ίδια αιτιολογία, “Το προϊόν έχει παραδοθεί στον αγοραστή”! Σιγά μην πάνε κόντρα με την αδερφή εταιρεία τους…

Επίλογος

Εννοείται ότι προσπαθώ να κόψω το Paypal, από τις συναλλαγές μου, εννοείται ότι ψάχνω εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής για το κατάστημα μου και για όσους το διαβάζουν τώρα και λένε, ότι “σιγά, τους έκανες τη μούρη κιμά, δεν ενδιαφέρονται για σένα”, έχουν δίκιο! Όμως αν όλοι το κάναμε αυτό, θα μπορούσαμε να δείξουμε ότι κάποια πράγματα δεν είναι ελεγχόμενα, ή τουλάχιστον δεν πρέπει να είναι.

Πλεόν η εργασία θα γίνει με ημι-αυτόματο τρόπο και την χρήση CSV αρχείων.

English

It all started a few months ago when I was still struggling with the Greek bureaucracy to start an online store…a legal one! I had reached the point where I was missing a few more leaflets, and I wanted to close the merchandise section as well, so I thought of the store being dropshipping and working with Banggood, which I have been using for years now anyway.

Banggood has its own API, but it’s not that good and I just learned that Shopmaster, a tool that links your site to Banggood, and was the best it could be, had just shut down. There was no time to do something on my own (in the future, of course, I saw that if I had done it myself, I would have finished now). So I had to find another tool or do it manually via CSV files etc.

While searching, I discovered that there is NOTHING out there that does the same or even similar job to Shopmaster! All tools had problems or they were just advertising functions, which they did not support. What a surprise! On the internet and there is this issue; 😒

After trying a few, I found a new one that came out and looked pretty good, ALI2WOO. A company from China, with various other Plugins and for what I required, quite good, while it had a free version, which I tried and it was strangely good! It was not great, it had problems, but it worked.

Naturally, because it was free, it lacked features that were activated when you purchased the “Pro” version. So, I did it… € 52.87, via Paypal, and may God be on my side!

Payment via PayPal

Here I will make a short pause and say that I use Paypal for almost all my purchases because it provides me with security so that if something happens, I do not lose my money; at least I thought so. So far, as many times as I have used the dispute function, either for a bad product, for not sending a product, or for a wrong shipment, etc., I have no complaints, I have gotten my money back.

Many times I have used the dispute function to “threaten” the seller, and it has always worked out for me… until today.

I emphasize the following: I NEVER, but NEVER try to fool anyone, and ALWAYS if I take a decision like this, I do it only because I know I’m right and the seller is wrong.

The Plugin

So I install the plugin and start setting it up. I activate a product for testing and wait for it to refresh its price and quantity via Banggood API. While in Banggood the product has reduced quantity and increased price, on my site dead silence!

So I open a ticket to inform the developers and there began a story of about 2 months, which is available here, for anyone who wants to read it, but also a conversation that did not yield any results. All they told me was that my Banggood account was to blame, and I contacted Banggood (here is the conversation) and they informed me that everything is OK with my account. I even gave the developers access to my WordPress installation, where they confirmed that there is a problem with the plugin!

So finding no solution to my problem, I asked for my money back. And here begins our tale…

The return, the company, the bribe

I ask for my money back from ALI2WOO, and they of course refused me, on the grounds that it was my fault (my Banggood account anyway). I go to Paypal, to my account, and open a dispute. There I find out that they bring me in contact with a company on the subject, which, however, was not ALI2WOO, but VERIFONE!

And somewhere here, hell begins for me. VERIFONE is a large company, known in the field, which deals with financial issues and offers online payment services to sellers. Something like sellers’ PayPal (I’m being funny, but it fits my case). So VERIFONE answers me very correctly, that the payment is complete because the product has simply been delivered in electronic form. And here somewhere, I decide to speed up the process, not being able, of course, to argue with VERIFONE and ask Paypal to intervene. I send them proofs and tell them that if they need anything else, they ask for it.

After some time, Paypal contacts me, which by the way has significantly reduced its staff, and asks me for additional information. I put in a few more conversations with ALI2WOO, and send them. In 2 days they tell me that they have denied my complaint. The reason? “The product has been delivered to the buyer”!

So I start a conversation with PayPal, and I explain that I’m not lying, the product has actually been delivered, it just does not work! That is, I have paid for something that does not work. I also mention that I can prove it, in any way they want, even giving them access to my online store and if they have such a team, let them examine it in depth! The answer I was given really left me speechless! “We will credit your account with €30, to reduce your loss, if you close this conversation now!”. I’m thinking bribery ?! From Paypal? Why? You can find the discussion here and here.

Of course, I did not accept and I believed that I would find my right and I informed them that I have very strong evidence! I was told that OK, they will open the case again, although it is a lost cause. Indeed, 2 days later, they replied to me with the same explanation, “The product has been delivered to the buyer”! God forbid, they do not want to go against their soul-mate company…

Epilogue

With no second thoughts I’m trying to cut Paypal from my transactions and I’m looking for alternative payment methods for my store. For those who read it now and say, “So what, they have no interest in you”, they’re right! But if we all did that, we could show them that some things are out of control, or at least they shouldn’t be.

Now the work will be done semi-automatically and using CSV files.

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.